工作日常(9)—小朋友的妙問妙答

KITTY
Mar 12, 2021

--

Photo by Edward Cisneros on Unsplash

[請台灣的朋友原諒!因為以下情境用廣東話表達得更傳神,全篇將以廣東話書寫。]

(1)
S係ADHD仔,我平時會入去觀課,望望佢嘅覺醒狀態。如果佢已經冇油,通常我會帶佢做啲運動,或者刺激佢嘅感官,幫佢醒醒神。
S:「姑娘姑娘,我想去你嗰度打大富翁。」
我:「咩大富翁?我冇大富翁遊戲玩喎。」(心諗:你想打李嘉誠啊?我間房由始至終都冇大富翁呢個遊戲,佢講咩啊?)
S:「可以係咁打佢架,你唔記得咗?」
我:「啊!你想打不倒翁!你跟姑娘讀一次,不倒翁。」
S:「大富翁!」

(S終於去到我間房,打完一輪「大富翁」後,我諗住俾啲感官刺激泡泡佢玩。感官泡泡顧名思義,可以一次過滿足曬你嘅五感,觸感係凍,泡泡係有顏色嘅,有聲嘅,產品仲有唔同嘅水果味可以選擇。)
(我噴啲泡泡係佢雙手,佢將雙手合上)
S:「你睇吓我係度煮餸啊!」
我:(呆咗一秒,思考S嘅意思)「啊!你覺得泡泡啲聲音好似煎嘢食。」
S:「呢個係好香嘅草莓味!好好味啊!」

結語:小朋友嘅創造同幻想會嚇你一跳,我第一次聽到有人用煮餸嚟形容感官泡泡,而家諗番都幾似煎嘢食嘅「喳喳聲」。

Photo by Tanaphong Toochinda on Unsplash

(2)
N係新同學仔,仲適應緊香港嘅學校生活。有次,我係洗手間聽到清潔姐姐同老師嘅對話,然後N插嘴。
姐:「呢個仔唔係好聽話,要學吓規矩。」
N:「我唔係你個仔啊!」
老師&姐姐&我忍住,等N離開洗手間,我哋係度大笑。

結語:N轉數好快,我入去觀課同佢傾幾句,佢仲快過我自我介紹,已經搶先問我係邊個,我做乜係度行嚟行去。

(3)
W係ADHD,間唔中會情緒失控,大哭大叫,捐枱底,有次我入去課室幫手「救火」。W已經失控,我只好抱走佢離開課室,唔好阻住老師上堂。
(當我抱佢出去時,心諗:呢個女超輕,我竟然抱得起,而且佢冇反抗。)…

--

--

KITTY

在香港長大的女生。社福小薯。曾到東京過打工仔生活。